В електронному варіанті рапорт проходитиме ті самі етапи, що і паперовий. Про це повідомила Катерина Черногоренко, заступниця Міністра оборони України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації, відповідаючи на запитання військовослужбовця, про те, яку юридичну силу матиме електронний рапорт. Про це пише «АрміяInform» в рубриці «Є-питання».
Як пояснює військовослужбовець, під час подання паперового у стройовій частині дають вхідний номер документа, і вже потім можна його відстежувати. Тому його цікавить, як це працюватиме в електронному варіанті.
За словами, Черногоренко, в електронному варіанті рапорт проходитиме ті самі етапи — стройова частина його реєструватиме та надаватиме вхідний номер документу.
«Зі зручностей — ви будете бачити його статус онлайн — «на реєстрації», «на підписі», «погоджено», «відхилено» тощо. При відхиленні командир повинен буде заповнити обов’язкове поле з причиною відхилення і підписати електронним цифровим підписом», - пояснила вона.
Раніше у Міноборони пояснювали, що подати будь-який рапорт можна буде у два кліки через застосунок Армія+. Функціонал також дозволятиме побачити статус розгляду цього рапорту. У застосунку також має бути електронне військове посвідчення. У Міністерстві оборони анонсували запуск застосунку влітку цього року.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.