Укрзалізниця повернула користувачам придбані до кібератаки електронні квитки — що потрібно знати

19:10, 3 квітня 2025
telegram sharing button
facebook sharing button
viber sharing button
twitter sharing button
whatsapp sharing button
Що потрібно зробити для того, щоб відновити квиток, придбаний раніше.
Укрзалізниця повернула користувачам придбані до кібератаки електронні квитки — що потрібно знати
Слідкуйте за актуальними новинами у соцмережах SUD.UA

«Укрзалізниця» відновила в акаунтах пасажирів електронні квитки, які були придбані в застосунку до кібератаки. Про це повідомляє УЗ.

Для того, щоб відновити свій квиток, придбаний раніше, потрібно:

  • зайти в свій акаунт в застосунку Укрзалізниці;
  • натиснути на банер на головній сторінці, який переведе користувача на окрему сторінку перегенерації квитка;
  • натиснути кнопку «Завантажити PDF-квиток» та зберегти відновлений квиток на своєму телефоні.

«Ми рекомендуємо всім пасажирам додати свою дійсну електронну пошту до власних акаунтів у застосунку та на сайті Укрзалізниці, адже всі нові квитки автоматично дублюються на пошту, якщо вона була вказана в профілі користувача», — наголосили в УЗ.

Як раніше повідомляла «Судово-юридична газета», 23 березня стали тимчасово недоступні онлайн-сервіси Укрзалізниці. Виявилося, що причиною збою в онлайн-системах стала масштабна кібератака. І вже 28 березня на сайті та в застосунку «Укрзалізниці» знову стався технічний збій.

29 березня онлайн-сервіси Укрзалізниці з продажу квитків почали функціонувати стабільно

Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.

XX з’їзд суддів України – онлайн-трансляція – день перший