Національне агентство України з питань державної служби затвердило Методичні рекомендації щодо роботи з конфліктами в органах місцевого самоврядування та в державних органах. Відповідні накази оприлюднили на офіційному сайті НАДС.
«Колеги! Ми зацікавлені, щоб в час воєнних дій, державні органи та органи місцевого самоврядування працювали злагоджено, ефективно та якісно. Разом з тим, у будь-якому колективі можуть виникати міжособистісні конфлікти. І вони впливають на результативність діяльності органу, командний дух.
Відтак, для щоб у колективі панувала комфортна для роботи атмосфера, яка ґрунтуватиметься на злагодженій командній взаємодії, важливо навчитися правильно реагувати на конфлікти та вирішувати їх. А як саме це зробити – розповідаємо в методичних рекомендаціях, в яких ви знайдете ряд покрокових порад та практичних інструментів щодо того як:
— виявляти конфлікти міжособистісного характеру під час виконання посадових обов'язків;
— діагностувати та аналізувати виявлений конфлікт;
— підготуватися до втручання в конфлікт, здійснити таке втручання, а головне — завершити його;
— запобігти виникненню конфліктів на робочому місці.
Ми сподіваємося, що поради та інструменти, описані в методичних рекомендаціях, знайдуть практичне застосування серед спеціалістів, які займаються питання управління персоналом, а також будуть корисними та цікавими кожному публічному службовцю», — заначили у НАДС.
Також ми розповідали, чи можна покладати обов’язки на іншого працівника під час простою за такою посадою та здійснювати за це оплату: роз’яснення НАДС.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Youtube Право ТВ, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.