Бюджетні установи не підлягатимуть банкрутству: Закон набере чинності

16:50, 16 октября 2020
Метою Закону є усунення недоліків КУзПБ та недопущення відкриття проваджень у справах про банкрутство бюджетних установ та організацій.
Бюджетні установи не підлягатимуть банкрутству: Закон набере чинності
unba.org.ua

Асоціація суддів господарських судів України нагадала, що 17 жовтня набере чинності Закон України «Про внесення змін до Кодексу України з процедур банкрутства» №686-ІХ.

Метою Закону є усунення недоліків КУзПБ та недопущення відкриття проваджень у справах про банкрутство бюджетних установ та організацій задля недопущення порушення норм Конституції України.

Текст Закону України «Про внесення змін до Кодексу України з процедур банкрутства».

Верховна Рада України постановляє:

  1. Внести до Кодексу України з процедур банкрутства (Відомості Верховної Ради України, 2019 р., № 19, ст. 74) такі зміни:

1) статтю 1 доповнити частиною четвертою такого змісту:

«Термін «бюджетна установа» вживається у значенні, наведеному в Бюджетному кодексі України»;

2) частину четверту статті 2 викласти в такій редакції:

«4. Провадження у справах про банкрутство боржників - казенних підприємств та бюджетних установ, а також санація таких боржників до відкриття провадження у справі про банкрутство не допускаються»;

3) частину третю статті 87 викласти в такій редакції:

«3. Протокол про проведення аукціону та акт про придбання майна на аукціоні є підставою для видачі нотаріусом свідоцтва про придбання майна з прилюдних торгів (аукціонів) та державної реєстрації права власності або іншого майнового права на нерухоме майно в порядку, передбаченому законодавством. Послуги нотаріуса в такому разі оплачує покупець»;

4) розділ «Прикінцеві та перехідні положення» доповнити пунктами 2-1 і 4-1 такого змісту:

«2-1. До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи призначення арбітражного керуючого для виконання повноважень розпорядника майна або керуючого реструктуризацією у разі відкриття провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність) здійснюється з урахуванням особливостей, визначених цим пунктом.

Заява ініціюючого кредитора або боржника - фізичної особи про відкриття провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність), крім відомостей, передбачених частиною першою статті 34, частиною другою статті 116 цього Кодексу, повинна містити пропозицію щодо кандидатури арбітражного керуючого для виконання повноважень розпорядника майна або керуючого реструктуризацією.

Ініціюючий кредитор або боржник - фізична особа додає до заяви про відкриття провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність) заяву арбітражного керуючого, зазначеного в абзаці другому цього пункту, про участь у справі, яка повинна відповідати вимогам, встановленим частиною третьою статті 28 цього Кодексу.

Господарський суд, відкриваючи провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність), призначає арбітражного керуючого, зазначеного в абзаці другому цього пункту, розпорядником майна або керуючим реструктуризацією.

У разі, якщо заява ініціюючого кредитора або боржника - фізичної особи про відкриття провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність) не містить пропозиції щодо кандидатури арбітражного керуючого для виконання повноважень розпорядника майна або керуючого реструктуризацією або до заяви про відкриття провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність) не додано заяви цього арбітражного керуючого про участь у справі, або з підстав, визначених частиною третьою статті 28 цього Кодексу, цього арбітражного керуючого не може бути призначено розпорядником майна або керуючим реструктуризацією, або заяву про відкриття провадження у справі про банкрутство подано боржником - юридичною особою, призначення арбітражного керуючого для виконання повноважень розпорядника майна або керуючого реструктуризацією здійснюється господарським судом самостійно з числа осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих України, у порядку, що діяв до дня введення цього Кодексу в дію, шляхом застосування автоматизованої системи»;

«4-1. Установити, що на час дії Закону України «Про заходи, спрямовані на врегулювання заборгованості теплопостачальних та теплогенеруючих організацій та підприємств централізованого водопостачання і водовідведення за спожиті енергоносії» господарський суд відмовляє у відкритті провадження у справі про банкрутство, якщо боржника включено до реєстру підприємств, що беруть участь у процедурі врегулювання заборгованості відповідно до вищезазначеного Закону».

Зі змінами, внесеними Законом, пропонуємо ознайомитися в інфографіці.

Раніше «Судово-юридична газета» повідомляла про основні положення закону про внесення змін до Кодексу України з процедур банкрутства. 

Також ми детально аналізували відповідний закон

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб бути в курсі найважливіших подій.

Следите за самыми актуальными новостями в наших группах в Viber и Telegram.
Оцінювання державних службовців: як і для чого
Loading...
Сегодня день рождения празднуют
  • Светлана Вус
    Светлана Вус
    судья Касационного уголовного суда Верховного Суда
  • Евгений Чаку
    Евгений Чаку
    судья Шестого апелляционного административного суда
  • Владимир Беляновский
    Владимир Беляновский
    судья Юго-западного апелляционного хозяйственного суда
загрузка...