Сьомий апеляційний адміністративний суд повідомив, що деякі листи від суду можуть не надходити у розділ «Вхідні» електронної скриньки громадян. Про це йдеться у заяві суду в Facebook.
«Шановні відвідувачі, уже близько 3 місяців 7ААС надсилає кореспонденцію в електронному форматі, що пов’язано із недостатнім фінансуванням послуг поштового зв’язку.
Електронне листування має ряд своїх переваг, але час від часу ми отримуємо звернення від громадян про неотримання документів від суду.
7ААС стурбований цим питанням, адже сумлінно виконує свій обов’язок щодо надсилання кореспонденції.
Чому ж листи від суду не потрапляють у папку «Вхідні» поштової скриньки?
Основна причина може бути пов’язана зі специфікою налаштування поштових акаунтів. Вбудовані фільтри поштової програми часто сприймають розсилку повідомлень з корпоративної скриньки (офіційної електронної пошти суду) підозрілою і самостійно перенаправляють лист з папки «Вхідні» до інших розділів електронної пошти.
Тому особливо звертаємо вашу увагу на необхідність перевірки усіх розділів своєї скриньки.
Також закликаємо усіх активно користуватись електронними сервісами та альтернативними форматами обміну процесуальними документами із судом, адже це запорука безперебійного здійснення судочинства», - сказано у повідомленні.
Раніше «Судово-юридична газета» вже писала, що повідомлення про втручання в діяльність суддів щодо здійснення правосуддя, заяви щодо несумісності, дисциплінарні скарги відтепер можна подавати до Вищої ради правосуддя не лише в письмовій, а й в електронній формі.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб бути у курсі найважливіших подій.