У Японії McDonald’s публічно вибачився після скандалу, що спалахнув через акцію з картками Pokémon у наборі «Хеппі Міл», яка призвела до масових закупівель, перепродажу та викидання їжі. Про це повідомляє The Japan News.
Згідно з умовами кампанії, з суботи по понеділок кожен, хто купив «Хеппі Міл», отримував дві колекційні картки Pokémon — персонажів популярної японської відеоігрової франшизи, які часто мають високу ціну на онлайн-аукціонах.
Компанія просила клієнтів не купувати більше п’яти наборів за раз.
Втім, перекупники та фанати масово скуповували «Хеппі Міли» для подальшого перепродажу карток, що спричинило хаос у ресторанах та навіть на вулицях поруч. У соцмережах з’явилися фото, на яких неторкані бургери й картопля фрі залишені просто на столах у закладах або просто на тротуарах.
Багато ресторанів вичерпали запас карток уже в перший день акції.
У McDonald’s визнали, що не змогли належно впоратися з ажіотажем, і пообіцяли запровадити жорсткіші обмеження: зменшити кількість товарів, які можна придбати одній особі, та відмовляти у продажу тим, хто намагається робити повторні покупки.
Компанія наголосила, що вживатиме заходів, аби подібні інциденти не повторилися.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.