Міністерство цифрової трансформації затвердило наказ, що запроваджує єдині стандарти якості державного сервісу.
«Відтепер понад 7 тисяч держорганів, що надають послуги українцям, відповідатимуть новим вимогам. Вони забезпечать високий рівень сервісу та рівні умови для всіх груп населення», – зазначають у Мінцифрі.
Зокрема, у вимогах зазначено:
Також зазначено, що документи мають надаватися на прохання відвідувачів збільшеним шрифтом або шрифтом Брайля, а інформація — жестовою мовою.
Йдеться і про уникнення суперечок із суб'єктом звернення. Зокрема шляхом застосування техніки умовної згоди. Вона полягає у тому, що працівник погоджується з правом суб'єкта звернення мати та висловлювати свою думку, але не обов'язково погоджується з такою думкою.
Окрім того, з’явилася вимога підтверджувати отримання е-листів і зазначати ПІБ та контакт працівника, що опрацьовує їх, якщо послуга надається електронною поштою.
Детальніше з переліком можна ознайомитися за покликанням.
Раніше «Судово-юридична газета» писала про нову опцію для підпису документів від Мінцифри.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Youtube Право ТВ, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.