Верховна Рада не приймає на електронну пошту звернення громадян, а лише від міжнародних організацій: розпорядження Руслана Стефанчука

19:00, 11 червня 2023
Кореспонденція, що надходить Верховній Раді на електронні поштові скриньки домену gov.ua, не реєструється, не розглядається і відповідь на неї не надається, крім документів, отриманих від іноземних парламентів, міжнародних організацій і дипломатичних представництв – відповідне розпорядження видав Руслан Стефанчук.
Верховна Рада не приймає на електронну пошту звернення громадян, а лише від міжнародних організацій: розпорядження Руслана Стефанчука
Слідкуйте за актуальними новинами у соцмережах SUD.UA

Верховна Рада наразі не приймає на офіційну електронну пошту звернення громадян і юридичних осіб, спрямовані як всьому парламенту, так і конкретним депутатам. Про це «Судово-юридичній газеті» повідомили в Апараті Верховної Ради.

«Відповідно до Положення про порядок роботи з документами у Верховній Раді України, затвердженого розпорядженням Голови Верховної Ради України від 08.02.2021 р. № 19:

1. Якщо лист, надісланий на єдину електронну адресу запитів на інформацію Апарату [email protected] або шляхом заповнення запитувачем електронної форми запиту на інформацію в "Електронному кабінеті громадянина" офіційного веб-сайту Верховної Ради України, за змістом не є запитом на інформацію, він не підлягає реєстрації та розгляду. У разі надходження такого листа структурний підрозділ з питань звернень громадян надсилає його автору автоматично створене повідомлення про належні способи подання документів різних видів до Верховної Ради України та Апарату;

2. Кореспонденція, що надходить на електронні поштові скриньки домену gov.ua, не реєструється в єдиній автоматизованій системи роботи з документами у Верховній Раді України як документ, не розглядається і відповідь на неї не надається, крім документів, отриманих від іноземних парламентів, міжнародних організацій і дипломатичних представництв іноземних держав в Україні;

3. Приймання кореспонденції юридичних осіб, що надходить до Верховної Ради України, у тому числі до її органів та Апарату, народних депутатів України здійснюється структурним підрозділом з документального забезпечення засобами поштового зв'язку та/або через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ ОВВ – але ця система працює лише за умови укладення договору про приєднання, тобто, не для всіх – прим. ред.)», пояснили в Апараті.

Там додали, що такі правила введено згідно з пунктом 61 Розпорядження Голови ВРУ Руслана Стефанчука від 08.02.2021р. № 19 «Про деякі питання забезпечення документообігу у Верховній Раді України в електронній та паперовій формах».  Відповідно, кореспонденція, що надходить на електронні поштові скриньки домену gov.ua, не реєструється в Єдиній автоматизованій системі як документ, не розглядається і відповідь на неї не надається.

«Звернення направляються поштою у паперовому вигляді на адресу вул. М. Грушевського, буд. 5, м. Київ, 01008 або на сайті Верховної Ради України у вкладці «Електронний кабінет громадянина», додали в Апараті.

Як подаються звернення до Верховної Ради України

Отже, відповідно до Положення про порядок роботи з документами у Верховній Раді України, затвердженого розпорядженням Голови Верховної Ради України від 08.02.2021 р. № 19:

1. Приймання службової кореспонденції, що надходить до Верховної Ради України, у тому числі до її органів та Апарату, народних депутатів України здійснюється структурним підрозділом з документального забезпечення засобами поштового зв'язку та/або через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ ОВВ).

2. Звернення у паперовій формі подаються до Верховної Ради України:

1) засобами поштового зв’язку;

2) безпосередньо на особистому прийомі у приймальні Верховної Ради України;

3) через уповноважену особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства;

4) через скриньку "Для звернень громадян", розміщену у приймальні Верховної Ради України за адресою вул. Банкова, 6-8.

Звернення в електронній формі (далі – електронне звернення), надіслане на адресу Верховної Ради України, приймається централізовано структурним підрозділом з питань звернень громадян шляхом заповнення громадянином електронної форми на веб-порталі "Електронний кабінет громадянина" офіційного веб-сайту Верховної Ради України.

Застосування кваліфікованого електронного підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Електронне звернення без кваліфікованого електронного підпису надсилається у вигляді сканованого або фотографованого письмового звернення з підписом заявника із зазначенням дати.

3.Запит на інформацію подається на вибір запитувача в усній або письмовій формі (засобами поштового зв’язку, факсом, телефоном, електронною поштою (централізовано на єдину електронну адресу запитів на інформацію Апарату [email protected]), шляхом заповнення електронної форми запиту на інформацію, розміщеної на офіційному веб-сайті Верховної Ради України, через СЕВ ОВВ).

Відповідно до пункту 61 Розпорядження Голови Верховної Ради України від 08.02.2023р. №19 кореспонденція, що надходить на електронні поштові скриньки домену gov.ua, не реєструється в єдиній автоматизованій системі як документ, не розглядається і відповідь на неї не надається.

Автор: Наталя Мамченко

Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.

XX з’їзд суддів України – онлайн-трансляція – день перший
Telegram канал Sud.ua
XX з’їзд суддів України – онлайн-трансляція – день перший
Головне про суд
Сьогодні день народження святкують
  • Олена Кунець
    Олена Кунець
    суддя Сумського окружного адміністративного суду
  • Максим Бужанський
    Максим Бужанський
    член Комітету Верховної Ради з питань правоохоронної діяльності
  • Юлія Бойченко
    Юлія Бойченко
    суддя Запорізького окружного адміністративного суду