Акти цивільного стану громадян України, які перебувають або мають тимчасовий відсутній стан на території інших країн, оформлюються дипломатичними представництвами і консульськими установами України. Отримані відомості, включаючи дані про народження, фіксуються в актових записах, які складаються як на паперових носіях, так і в електронному форматі. Ці дані подаються до Державного реєстру актів цивільного стану Центральним відділом державної реєстрації актів цивільного стану, що належить до складу Управління державної реєстрації в Центральному міжрегіональному управлінні Міністерства юстиції. Цей процес повинен бути завершений протягом семи робочих днів з дня отримання першого примірника актового запису. Про це повідомляє Міністерство юстиції України.
Перший примірник документа про державну реєстрацію акту цивільного стану, складений у дипломатичних представництвах та консульських установах України, включається до книги державної реєстрації актів цивільного стану і зберігається в архіві Центрального відділу державної реєстрації актів цивільного стану, який входить до складу Управління державної реєстрації Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції. Другий примірник зберігається в архіві відділу державної реєстрації актів цивільного стану Київської області, що також входить до складу Управління державної реєстрації Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції.
Дипломатичні представництва та консульські установи складають актовий запис в двох примірниках та разом із документами, які є підставою для реєстрації, подають їх до Міністерства закордонних справ України щорічно до 5 січня.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.