З 1 січня 2026 року зникне український коньяк – що натомість
З 1 січня 2026 року українські виробники коньяку зобов’язані змінити назву напою на «бренді». Про це повідомляє Forbes.
Це завершення десятирічного перехідного періоду, передбаченого Угодою про асоціацію з ЄС. Альтернативну назву «бренді» обрали ще у 2016 році.
Виробники реагують по-різному: частина вважає зміну несвоєчасною через війну та економічні труднощі, сподівалася на продовження терміну. Інші сприймають ребрендинг як неминучий, хоча й складний.
Аналітики прогнозують падіння продажів на 25–50%, а витрати на маркетинг і нові етикетки — понад 500 тисяч євро на одну марку.
За порушення вимог географічного зазначення передбачені штрафи від 5 до 15 мінімальних зарплат.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.

















