Українців попереджають – у соцмережах поширюють фейкові акаунти з недостовірною інформацією щодо вступної кампанії
Міністерство освіти і науки повідомляє, що останнім часом з’явилося декілька телеграм-каналів і фейсбук-сторінок, які частково або повністю використовують офіційну графіку брендбуку Міністерства освіти і науки України задля ілюстрації своїх повідомлень. Зміст цих дописів не відповідає дійсності, містить маніпуляції або зумисно викривлену інформацію.
«Міністерство освіти і науки звертає увагу вступників, ЗМІ та усіх зацікавлених осіб, що достовірна інформація з питань вступної кампанії 2022 року розміщується на офіційних сайтах МОН, ЄДЕБО, УЦОЯО, ДП "Інфоресурс", УДЦМО та на їхніх верифікованих сторінках у соцмережах», - сказано у повідомленні.
До прикладу, телеграм-канал «Вступ інфо» використовує логотип МОН і позиціонує себе як єдиний канал про вступ, а насправді цей канал не має жодного стосунку до Міністерства.
Перелік ознак, які допоможуть швидко зрозуміти, що під виглядом нібито офіційної позиції МОН публікується фейковий контент:
- повністю або частково сфальсифіковане лого МОН;
- лише частина офіційного листа, без підпису, дати та QR-коду;
- посилання на неофіційні ресурси (здебільшого інші телеграм-канали);
- офіційні лого МОН у текстах повідомлень, що належать до компетентностей інших державних установ;
- інформація з термінами, які не використовуються МОН в офіційних документах;
- лого МОН для анонсу вебінарів та онлайн-конференцій для підвищення кваліфікації педагогічних працівників, де варто оплатити сертифікат тощо.
МОН наголошує, що не співпрацює у проєктах з організаціями, які надають платні освітні послуги та не здійснює рекламну діяльність.
Також ми писали, що що затверджено обсяги держзамовлення на навчання у закладах фахової передвищої та вищої освіти у 2022 році.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Youtube Право ТВ, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.

















