Як діяти, якщо вирішили повернути кошти за неякісний товар, але ціна вже змінилася
07:41, 30 вересня 2023
Якщо товар виявився неякісним і доведено, що суттєвий недолік виник з вини виробника, покупці мають право замінити товар на аналогічний чи повернути кошти
Зображення: freepik.com
Якщо товар виявився неякісним і доведено, що суттєвий недолік виник з вини виробника, а не споживача, покупці мають право замінити товар на аналогічний чи повернути кошти. Про це повідомили у Держпродспоживслужбі.
Відповідно до пункту 7 статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» на момент розірвання договору купівлі-продажу споживач має право:
- повернути суму зазначену в чеку, якщо вартість товару зменшилася;
- повернути суму, що зазначена на ціннику, якщо ціна товару збільшилася.
«Сплачені за товар кошти ви маєте право повернути в день звернення чи протягом 7 днів. Якщо скористалися послугами інтернет-магазину – не більше ніж 30 днів», - зазначили у Держпродспоживслужбі.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.
















