В Україні стартувало бета-тестування онлайн-системи подання заяв на соцпослуги

19:37, 1 липня 2024
Бета-тестування електронного кейс-менеджменту для соціальних послуг стартувало у Вінницькій, Дніпропетровській, Полтавській та Черкаській областях.
В Україні стартувало бета-тестування онлайн-системи подання заяв на соцпослуги
Джерело фото: КМУ
Слідкуйте за актуальними новинами у соцмережах SUD.UA

1 липня розпочалося бета-тестування функціонала електронного кейс-менеджменту, який дозволяє подавати онлайн-заяви на соціальні послуги. Перед запуском по всій країні функціонал випробують у Вінницькій, Дніпропетровській, Полтавській та Черкаській областях.

Цей новий інструмент дозволяє подавати заяви на одну або декілька соціальних послуг, відстежувати статус звернень, планувати розподіл навантаження між працівниками та подавати звітність в електронному форматі. Протягом трьох місяців тестуванням функціонала займатимуться представники структурних підрозділів з питань соціального захисту населення та надавачі соціальних послуг з 15 територіальних громад у кожній з чотирьох областей.

«Ми розробили цифрове рішення для всіх учасників процесу надання соціальних послуг. Простий спосіб звернення за послугою та її опрацювання, зручна електронна оцінка потреб, усі призначені послуги відображаються в особистому кабінеті. Наша мета — залишити в минулому безкінечні черги, довідки, звіти та очікування, а натомість спрямувати увесь «зекономлений» час на людей, які потребують соціальної підтримки. Досвід першопрохідців буде для нас дуже цінним», — заявила Міністерка соціальної політики Оксана Жолнович.

Перед початком бета-тестування понад 500 фахівців пройшли спеціальне навчання щодо роботи з новим функціоналом. Також Міністерство соціальної політики, за підтримки Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ), організувало серію регіональних заходів «Цифровізація соціальних послуг: кейс-менеджмент як ключовий інструмент», де учасники знайомилися з процесами створення та подання заяв, прийняття рішень і перегляду справ.

«Розробили цифрове рішення для усіх учасників, які залучені до процесу надання соціальних послуг. Простий спосіб звернення за послугою і опрацювання, зручна електронна оцінка потреб, усі призначені послуги відображаються в особистому кабінеті. Прагнемо залишити в минулому безкінечні черги, довідки, звіти та очікування, а натомість увесь «зекономлений» час спрямувати на людину або родину, яка потребує соціальної підтримки. Досвід першопрохідців буде для нас дуже цінним», — розповів заступник Міністра соціальної політики з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Костянтин Кошеленко.

Функціонал електронного кейс-менеджменту реалізовано за підтримки міжнародних партнерів: Всесвітньої продовольчої програми ООН (WFP), Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) та Програми розвитку ООН (UNDP).

Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.

Відповідальності за порушення правил військового обліку не уникнути – ефір на Право ТВ
Telegram канал Sud.ua
Відповідальності за порушення правил військового обліку не уникнути – ефір на Право ТВ
Головне про суд