Як надаватимуть стоматологічну допомогу під час карантину: у КМДА роз’яснили

17:52, 13 мая 2020
У КМДА вказали на низку важливих моментів.
Як надаватимуть стоматологічну допомогу під час карантину: у КМДА роз’яснили
Следите за актуальными новостями в соцсетях SUD.UA

Київська міська державна адміністрація повідомила, як надаватимуть стоматологічну допомогу під час протиепідемічних обмежень. Інформацію оприлюднили у прес-службі КМДА.

«Прийом за попереднім записом із дотриманням часового інтервалу між відвідувачами не менше 15 хвилин. Таким чином, щоб вони не контактували між собою. Між місцями надання послуг має бути дистанція не менше 1,5 м.

Пацієнта не пізніше, ніж за день до прийому опитуватимуть стосовно стану здоров’я, зокрема ознак респіраторних захворювань та контактів із іншими хворими. Якщо такі ознаки наявні, або пацієнт контактував із хворими на Covid-19 протягом останніх 14 днів, надання планової допомоги відкладається.

Допуск до роботи працівників має здійснюватися за наявності вдягнених засобів індивідуального захисту: зокрема, респіратора класу захисту FFP2/FFP3 (без клапану) або хірургічної маски, герметичних захисних окулярів, суцільних захисних щитків для обличчя, одноразових рукавичок.

Засоби індивідуального захисту мають зніматися у кабінеті, де надавалася допомога. Заборонено залишати приміщення, де надавалася медична допомога, у засобах індивідуального захисту, що використовувались під час прийому. Засоби індивідуального захисту мають бути наявні на наступні 5 робочих днів.

На входах мають бути розташовані дозатори з антисептиком та санітарний контроль для відвідувачів. Клієнти в масках повинні очікувати своєї черги поза межами приміщень – де є маркування відстані у 1,5 м. Всередину допускаються відвідувачі із розрахунку не більше 1 особи на 10 кв. м.

Стоматології мають інформувати клієнтів щодо встановлених обмежень на своїх веб-сайтах, сторінках у соцмережах, при проведенні запису телефоном чи в інший спосіб.

Щодві години повинні проводити дезінфекційні заходи, дотримуватися нормативних показників мікроклімату приміщень (вологість, температура повітря) та забезпечувати наскрізне провітрювання після прийому кожного пацієнта не менше 15 хвилин.

У приміщеннях, де надавалась медична допомога, має відбуватися поточне прибирання після кожного клієнта та дезінфекція засобів індивідуального захисту багаторазового використання.

Рекламні брошури, журнали, інші поліграфічні матеріали та/або іграшки мають бути недоступними для пацієнтів», — йдеться у повідомленні.

Раніше «Судово-юридична газета» писала, що депутати Верховної Ради розкритикували Дениса Шмигаля за ситуацію щодо роботи громадського транспорту. 

Також Денис Шмигаль повідомив, коли планується відкриття дитячих садків

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб бути в курсі найважливіших подій.

Нестандартный подход к разделу имущества и получению алиментов при разводе – прямой эфир
Telegram канал Sud.ua
Нестандартный подход к разделу имущества и получению алиментов при разводе – прямой эфир
Главное о суде