У китайському місті Іньчуань дилерський центр Porsche виставив на продаж новий автомобіль, вказавши за його ціну 18 300 доларів США, що у 8 разів менше за справжню вартість.
Як повідомляє BBC, така реклама ввела в оману сотню потенційних покупців, які поспішили забронювати авто, сплативши комісію у розмірі 135 доларів.
Згодом помилку у рекламі помітили самі представнику центру і зняли її. Однак хаос навколо «дешевого» авто вже зчинився.
У дилерському центрі зазначили, що їм довелося дзвонити кожному клієнтові і вибачатися. Також там повідомили, що повернули потенційним покупцям суму внесків за бронювання.
Даний інцидент викликав багато коментарів від китайських користувачів соцмереж.
Одні зауважили, що це могла бути рекламна стратегія. Другі поскаржилися на те, що після рекламної помилки компанія мала б знизити ціну на авто. Треті підкреслили, що реклама авто була занадто «гарною», щоб виявитися правдою.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.