ДПС пояснила, як у Електронному кабінеті відмінити згоду іншим особам на отримання податкової інформації
Головне управління ДПС в Одеській області повідомило про можливість платників податків надавати іншим особам доступ до своєї податкової інформації через Електронний кабінет. Такий механізм передбачено Порядком функціонування Електронного кабінету, затвердженим наказом Міністерства фінансів № 637.
Як це працює
Відповідно до пункту 22 Порядку № 637, платники податків можуть отримати інформацію про інших платників лише за їхньою попередньою згодою. Дані надаються в електронному вигляді.
Вхід до приватної частини Електронного кабінету здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.
Платники податків (юридичні особи), які є користувачами Електронного кабінету, мають можливість у режимі «Згода на передачу інформації контрагенту» меню «Згоди на передачу інформації» приватної частини Електронного кабінету надати платнику податків (контрагенту) Згоду та припинити її дію. Самозайняті особи мають можливість надати Згоду / припинити дію Згоди у режимі «Згода на передачу інформації» меню «Налаштування» приватної частини Електронного кабінету.
Згода діє доти, доки платник податків її не скасує.
Як відкликати доступ
Щоб припинити дію згоди, достатньо:
- натиснути позначку «Х» у блоці з даними контрагента та переліком інформації, доступної йому;
- підтвердити дію, натиснувши «Так».
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.

















