У Державному підприємстві «Інформаційні судові системи» розповіли, що робити, якщо у електронному суді не відображаються справи, які були зареєстровані в суді до початку функціонування системи.
Справа, що була зареєстрована в суді через заяву електронного суду, надходить до кабінету користувача за його РНОКПП (раніше ІПН). У випадках реєстрації таких справ РНОКПП користувача заповнюється в картці учасника процесу автоматизованої системи документообігу суду (далі АСДС) автоматично з сертифіката ЕЦП/КЕП користувача.
Для того, щоб в розділі «Мої справи» відображались справи користувача необхідно, щоб в карточці додаткових відомостей учасника процесу в АСДС у відповідному полі був внесений РНОКПП користувача.
Для цього потрібно звернутись до суду з заявою, використовуючи шаблон «Заява про ознайомлення з матеріалами справи в електронному вигляді ( внесення РНОКПП до додаткових відомостей про учасника справи та надання доступу до електронної справи)» для того, щоб відповідальний працівник апарату суду вніс дані РНОКПП.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.