Як отримати довідку про місце реєстрації громадянам з окупованих територій

16:46, 16 августа 2019
Голова ГТУЮ у Києві Станіслав Куценко розповів, які саме документи потрібні для оформлення такої довідки.
Як отримати довідку про місце реєстрації громадянам з окупованих територій
Следите за актуальными новостями в соцсетях SUD.UA

У Мінюсті громадянам з окупованих територій радять звертатися до виконавчого органу сільської, селищної або міської ради.

Як відомо, юридичним підтвердженням відомостей про місце реєстрації є довідка про реєстрацію місця проживання особи, яка видається органами реєстрації. Однак як отримати цей документ, проживаючи на окупованій території?

Голова територіального управління юстиції у місті Києві Станіслав Куценко у своєму коментарі «Судово-юридичній газеті» надав розширену відповідь на це запитання.

За його словами, громадянам варто звернутись до виконавчого органу сільської, селищної або міської ради, до сільського голови (у разі, якщо відповідно до закону виконавчий орган сільської ради не утворено) та подати документи, до яких належать відомості про місце проживання особи, а саме:

  • паспорт громадянина України;
  • тимчасове посвідчення громадянина України;
  • посвідку на постійне проживання;
  • посвідку на тимчасове проживання;
  • посвідчення біженця;
  • посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту;
  • посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист.

Згідно зі ст. 11 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчими органами сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад є їх виконавчі комітети, відділи, управління та інші створювані радами виконавчі органи.

«Останнім часом усі найбільш важливі послуги в Україні поступово позбавляються залежності від реєстрації місця проживання особи (окрім банківських; це також медичне забезпечення, документування та інші). Така реєстрація потрібна лише місцевій громаді для якісного планування систем життєзабезпечення», — підкреслив Станіслав Куценко

Нагадаємо, що відомості про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання вносяться до паспорта громадянина України:

- у вигляді книжечки (зразка з 1993 року) — шляхом проставлення в ньому штампу реєстрації місця проживання особи;

- у формі картки (зразка з 2015 року) — шляхом внесення інформації до безконтактного електронного носія, який імплантовано у такий паспорт, у разі наявності робочих станцій та підключення органу реєстрації до Єдиного державного демографічного реєстру. У разі непідключення органу реєстрації до Реєстру особі видається довідка про реєстрацію або зняття з реєстрації місця проживання, а внесення інформації до безконтактного електронного носія здійснюється територіальним підрозділом ДМС на підставі такої довідки.

Раніше «Судово-юридична газета» вже повідомляла, хто може отримати інформацію про власника ID-картки.

XX съезд судей Украины – онлайн-трансляция – день первый
Telegram канал Sud.ua
XX съезд судей Украины – онлайн-трансляция – день первый
Главное о суде
Сегодня день рождения празднуют
  • Марина Гниличенко
    Марина Гниличенко
    суддя Київського районного суду м. Одеси
  • Віктор Панкулич
    Віктор Панкулич
    суддя Апеляційної палати Вищого антикорупційного суду