Електронний суд: відповіли на головні питання користувачів

16:54, 11 декабря 2020
Оприлюднено відповіді на сім питань.
Електронний суд: відповіли на головні питання користувачів
Следите за актуальными новостями в соцсетях SUD.UA

У ДП ІСС «Електронний суд» відповіли на питання громадян щодо функціонування підсистеми «Електронний суд». Інформацію оприлюднили на Facebook-сторінці ДП.

Питання №1. Зміна статусів заяв в електронному кабінеті користувача підсистеми «Електронний суд».

Відповідь. Статус заяви змінюється в залежності від проходження в системі.

В таблиці наведено перелік та опис статусів проходження заяви (документа) від моменту створення заяви в електронному кабінеті до моменту її реєстрації та створення справи в базі даних суду.

Питання №2. Статус заяви «Відправлено» тривалий час не змінюється.

Відповідь. Заява перебуватиме в статусі «Відправлено» до моменту завантаження її до бази даних суду.

Тривалий час перебування заяви у вказаному статусі може бути спричинено наступними факторами:

1. Технічні недоліки при автоматичному завантаженні заяв до бази даних суду;

2. Технічні недоліки системи при направленні заяви через електронний кабінет.

Порада!!! У випадку тривалого часу перебування заяви в статусі «Відправлено» користувач має звернутись до служби технічної підтримки за тел. (044) 207-35-33 або за електронною адресою [email protected].

У випадку звернення засобами електронної пошти необхідно зазначити наступні дані:

1. ПІБ користувача;

2. Суд, до якого подавалась заява;

3. Назва шаблону за яким створювалась заява;

4. Дата та час подачі заяви.

Питання №3. Статус заяви «Доставлено» тривалий час не змінюється.

Відповідь. Вказаний статус свідчить про те, що заяву успішно завантажено в базу даних суду.

Тривалий час перебування заяви у вказаному статусі може бути спричинено наступними факторами:

1. Заяву завантажено до бази даних суду, але не виконано її реєстрацію;

2. Заяву зареєстровано в базі даних суду, але на її основі ще не створено картку справи;

3. Технічні недоліки при передачі даних до електронного кабінету.

УВАГА!!! Трапляються поодинокі випадки, коли статус заяви «Доставлено», а матеріали справи вже доступні в розділі «Мої справи».

Порада!!! У випадку тривалого часу перебування заяви в статусі «Доставлено» користувач має звернутись до служби технічної підтримки за тел. (044) 207-35-33, електронна адреса [email protected].

У випадку звернення засобами електронної адреси необхідно зазначити наступні дані:

1. ПІБ користувача;

2. Суд, до якого подавалась заява;

3. Назва шаблону за яким створювалась заява;

4. Дата та час подачі заяви.

Питання №4. Відсутня справа в розділі «Мої справи».

Відповідь. Основним параметром доступу до електронних примірників матеріалів судових справ в електронному кабінеті користувачів підсистеми «Електронний суд» є наявність відомостей про реєстраційний номер облікової картки платника податків (далі – РНОКПП) відповідного учасника по справі в електронній картці справи автоматизованої системи документообігу суду.

Причини, за яких справа відсутня в електронному кабінеті:

1. Відсутній РНОКПП в електронній картці учасника справи автоматизованої системи документообігу суду;

2. РНОКПП користувача вказано некоректно;

3. Справа реєструвалась в базі даних суду в період до запровадження в тестову експлуатацію підсистеми «Електронний суд»;

Порада!!! У випадку відсутності справи в електронному кабінеті користувач має звернутись до служби технічної підтримки за тел. (044) 207-35-33, електронна адреса [email protected].

У випадку звернення засобами електронної пошти необхідно зазначити наступні дані:

1. ПІБ користувача та його РНОКПП (для однозначної ідентифікації користувача);

2. Суд, що розглядав справу;

3. Номер справи;

Питання №5. Подача заяви про внесення даних РНОКПП...

Відповідь. Вказана заява подається до суду для можливості отримання доступу до матеріалів справи в розділі «Мої справи» (Питання №4).

Після отримання вказаної заяви, суд має зареєструвати її та перевірити наявність РНОКПП (ЄДРПОУ) учасника (користувача) в картці справи. Якщо РНОКПП (ЄДРПОУ) відсутній, необхідно його вказати.

ВАЖЛИВО!!! Адміністратор системи не може впливати на процедуру перевірки та внесення даних працівниками суду. Адміністратор може лише надати рекомендації щодо коректності виконання таких дій!

У випадках, коли після направлення такої заяви до суду доступ до справи відсутній, користувач має:

1. Звернутись до суду (телефонним зв'язком, електронною поштою тощо) та дізнатись стан реєстрації його заяви;

2. Якщо суд повідомив, що всі дії з його боку виконані, а справа не з'явилась, звернутись до служби технічної підтримки за тел. (044) 207-35-33, електронна адреса [email protected].

У випадку звернення засобами електронної пошти необхідно зазначити наступні дані:

1. ПІБ користувача та РНОКПП (для однозначної ідентифікації користувача);

2. Суд, до якого подавалась заява;

3. Номер справи.

Питання №6. Подача заяви про вступ у справу як...

Відповідь Вказана заява також подається до суду для можливості отримання доступу до матеріалів справи в розділі «Мої справи».

Після отримання вказаної заяви, суд має зареєструвати її та додати учасника до картки, зазначивши при цьому всі дані користувача, що були вказані в заяві.

У випадку наявності такого учасника в картці справи – перевірити наявність РНОКПП та, у випадку його відсутності, додати його.

ВАЖЛИВО!!! Адміністратор системи не може впливати на процедуру перевірки та внесення даних працівниками суду. Адміністратор може лише надати рекомендації щодо коректності виконання таких дій!

Рішення щодо внесення такого користувача до переліку учасників справи приймає склад суду, у провадженні якого знаходиться справа.

У випадках, коли після направлення такої заяви до суду доступ до справи відсутній, користувач має:

1. Звернутись до суду (телефонним зв'язком, електронною поштою тощо) та дізнатись стан реєстрації його заяви;

2. Якщо суд повідомив, що всі дії з його боку виконані, а справа не з'явилась, звернутись до служби технічної підтримки за тел. (044) 207-35-33, електронна адреса [email protected].

У випадку звернення засобами електронної пошти необхідно зазначити наступні дані:

1. ПІБ користувача та РНОКПП (для однозначної ідентифікації користувача);

2. Суд, до якого подавалась заява;

3. Номер справи.

Питання №7. Відсутній шаблон.

Відповідь. Шаблони заяв в електронному кабінеті користувача підсистеми «Електронний суд» реалізовано у відповідності до системних типів документів в автоматизованій системі документообігу суду (далі – АСДС) для полегшення процедури реєстрації таких заяв в суді. В залежності від шаблону в АСДС автоматично визначається реєстраційний тип документа при реєстрації заяви, що надійшла через «Електронний суд».

Також, наявність таких шаблонів дозволить користувачам, що не мають досвіду у написанні та поданні заяв до суду, самостійно працювати з такими заявами у власному кабінеті.

Звертаємо Вашу увагу, що на кроці «Текст заяви» будь-якого шаблону, користувач має можливість вносити свій варіант тексту заяви. Приклад заяви реалізовано з метою надання зразку, який можна використовувати в роботі з текстом заяви.

Форма шаблону містить універсальні кроки заповнення, які у разі необхідності користувач може заповнити, або пропустити, якщо такий крок не потрібен.

Якщо користувач не знайшов потрібного йому шаблону заяви, він може скористатися універсальними шаблонами.

У переліку шаблонів первинних заяв наявний універсальний шаблон «Позовна заява» для цивільного судочинства, господарського судочинства та адміністративного судочинства.

Раніше «Судово-юридична газета» писала, до переліку шаблонів заяв електронного кабінету користувача підсистеми «Електронний суд» додано нові шаблони та внесено зміни до існуючих шаблонів. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб бути в курсі найважливіших подій.

XX съезд судей Украины – онлайн-трансляция – день первый
Telegram канал Sud.ua
XX съезд судей Украины – онлайн-трансляция – день первый
Главное о суде
Сегодня день рождения празднуют
  • Ігор Фріс
    Ігор Фріс
    член Комітету Верховної Ради України з питань правової політики
  • Ян Бескровний
    Ян Бескровний
    суддя Київського районного суду м. Одеси
  • Любов Токмілова
    Любов Токмілова
    суддя Одеського окружного адміністративного суду
  • Наталія Савицька
    Наталія Савицька
    суддя Сумського окружного адміністративного суду