09:54, 16 января 2021
                                                                                    
                                                                                    
Криклій повідомив про переваги реформи наземного громадського транспорту.
                                        
                                                                                    
                                            
                                        
                                        
                                            Міністр інфраструктури Владислав Криклій заявив про реформу наземного громадського транспорту. Законопроєкт №4583, який передбачає введення екологічно чистого та комфортного транспорту замість маршруток, зареєстрований у Верховній Раді.
Про це Криклій розповів на своїй сторінці у «Фейсбук». 
 «Саме для того, щоб наші міста мали дієвий інструмент і можливість замовляти якісні транспортні послуги, ми розробили та вже зареєстрували у Раді законопроєкт №4583 щодо суспільно важливих послуг з перевезення пасажирів», - наголосив він. 
 За словами міністра, законопроєкт передбачає наступні зміни:
-  міста не просто укладатимуть договори, а визначатимуть критерії якості транспортних послуг. Наприклад, низька підлога, кондиціонування, ремені безпеки, тощо;
-  міста самі визначатимуть ціну і справедливо платитимуть за кілометри, які обслужено. Адже предметом закупівлі будуть маршрути із конкретним кілометражем. Так ми прибираємо дискримінацію пільговиків;
-  міста як організатори перевезень матимуть можливість накладати штрафи на перевізників за невиконання умов договору;
-  послуги закуповуватимуться виключно через систему ProZorro. Цим ми ліквідуємо не завжди прозорі конкурси на маршрути та запровадимо відкриту конкуренцію серед перевізників;
-  громадський транспорт на маршрутах в центрі та історичних районах міст має бути максимально екологічним; 
-  перехід на валідатори та безготівкові розрахунки. Це зручність для пасажирів і чіткий контроль за обсягами надходжень і кількістю перевезених пільгових категорій, які нарешті не будуть питати, чи можна їм скористатися маршруткою. Так ми унеможливимо ситуації, коли водії не пускають пільгові категорії;
- плюси для перевізників – чіткі правила і вимоги, виписані у договорі. Завдяки цьому вони зможуть планувати оновлення свого автопарку, контролювати надходження і мати гарантію відшкодування перевезення пільгових категорій пасажирів.
 «У підсумку ми отримаємо безпечний і комфортний транспорт з можливістю оплати карткою, який їздитиме за графіком…
 Паралельно з цим працюємо з нашими постійними партнерами з Європейського інвестиційного банку над оновленням громадського транспорту у десятках українських міст на більш сучасний та екологічний. Це саме ті інструменти, які ми даємо на місця і дуже важливо, щоб громада спонукала місцеву владу ними користатись», - підкреслив міністр інфраструктури.
Раніше «Судово-юридична газета» повідомляла, що Україна отримає €640 мільйонів на реалізацію пріоритетних проєктів у галузі інфраструктури та транспорту.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб бути в курсі найважливіших подій.