У Бюро економічної безпеки розробили та направили до Міністерства юстиції України Порядок здійснення перевірок співробітників на доброчесність та моніторингу способу життя в межах анонсованих раніше алгоритмів прийому на роботу нових працівників. Про це повідомляє пресслужба БЕБ.
«Перевірка на доброчесність працівників БЕБ розпочнеться одразу після отримання заюстованого документа.
Всі співробітники БЕБ, прийняті за підсумками перших конкурсів, працевлаштовані на умовах випробувального терміну у шість місяців. Протягом цього періоду відповідно до процедур, встановлених чинним законодавством, співробітники Управління внутрішньої безпеки та захисту працівників БЕБ додатково перевірять усіх працівників та подадуть свої пропозиції щодо перспектив їхньої подальшої роботи у Бюро.
Предметом розгляду стануть повідомлення про корупцію, моніторинг засобів масової інформації, скарги громадян, майновий стан працівника та членів його сім'ї, а також спосіб життя, відповідність рівня життя фактичним даним щодо витрат працівника або членів його сім'ї. Крім того, такі перевірки застосовуватимуться і надалі та полягатимуть у системному глибинному моніторингу на доброчесність кожного працівника БЕБ у встановлений відрізок часу.
Водночас БЕБ завершує вдосконалення конкурсних процедур на заміщення вакантних посад у Бюро в частині їхнього ускладнення та встановлення додаткових фільтрів у процесі перевірки кандидатів. Зокрема, ця робота включає в себе впровадження комплексної перевірки майбутніх кандидатів на доброчесність, яка міститиме психологічне опитування, що визначатиме схильність кандидата до недоброчесної поведінки», — сказано у повідомленні.
Раніше ми писали, якому рангу держслужбовця буде відповідати спеціальне звання в БЕБ і навіщо БЕБ це потрібно.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Youtube Право ТВ, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.