Центр обслуговування громадян «Паспортний сервіс» повідомив, що з 31 березня в результаті плідної співпраці Державної міграційної служби, МЗС та МВС України у столиці Німеччини у тестовому режимі розпочинає свою роботу відокремлений підрозділ ДП «Документ». Про це йдеться у пресслужбі відомства.
«Відкриття стаціонарного центру обслуговування громадян «Паспортний сервіс» у місті Берлін дозволить забезпечити українців дійсними паспортними документами, що дозволить їм отримувати фінансову та гуманітарну допомогу, отримувати дозволи на роботу, навчання та вільно перетинати кордони.
Центр обслуговування громадян «Паспортний сервіс» у м. Берлін знаходиться за адресою: Am Treptower Park 14, 12435 Berlin, поверх 2.
Обслуговування відвідувачів здійснюється з понеділка по суботу включно з 9:00 до 18:00 за «живою» чергою (електронна черга запрацює трошки згодом).
Послуги, які громадяни України можуть отримати у Берліні:
- оформлення ID-картки чи закордонного паспорта (у тому числі замість втраченого або викраденого);
- обмін ID-картки чи закордонного паспорта (у зв’язку з закінченням строку дії, зміною інформації, непридатністю до використання);
- обмін паспорта зразка 1994 року на ID-картку (за бажанням чи у разі непридатності);
- одночасне оформлення закордонного паспорта та ID-картки;
- обмін посвідчення водія;
- страхування», — сказано у повідомленні.
Детальний перелік послуг, запис до електронної черги та інформація щодо необхідних документів доступні на офіційному веб-сайті.
Раніше ми писали, де українці в Німеччині можуть оформити закордонний паспорт.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.