У січні 2022 року Держенергонагляд розглянув 429 звернень споживачів електроенергії, а у січні 2023-го - 5 987 звернень, що майже у 14 разів більше. Про це повідомляє пресслужба Держенергонагляду.
«Таке зростання кількості скарг пов’язане з початком застосування графіків стабілізаційних та аварійних відключень після масованих ракетних ударів рф по енергетичній системі України.
Споживачі електроенергії почали звертатися до органів влади, зокрема, і до Держенергонагляду, стосовно справедливої і рівномірної черговості розподілу використання доступної електроенергії між споживачами та подібних питань», - пояснили у відомстві.
За результатами розгляду скарг інспекція надала 5 362 роз’яснення. На користь громадян вирішено питання, порушені у 546 зверненнях.
Так, найбільше звернень заявників розглянуто територіальними органами Держенергонагляду у Київській області - 2 017 звернень; Києві - 532 звернення; Одеській області - 487 звернень; Чернівецькій - 460 звернень та Сумській - 431 звернення.
Зазначається, що найбільше скарг споживачів (4 634 звернення, або 77% від усіх отриманих за січень) стосувалися дотримання ОСР порядку застосування обмежень на постачання електроенергії.
Також велика кількість звернень стосувалася питань:
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.