Е-Кабінет на ЕкоСистемі створюється для зручності підприємців, які отримують довкіллєві адміністративні послуги та подають звітність. Про це заявили в Міндовкілля.
Е-Кабінет на платформі ЕкоСистеми ще розробляють. Передбачається, що в ньому підприємство подаватиме інформацію та отримуватиме дозволи, ліцензії та погодження в один клік.
Завдяки е-Кабінету буде спрощена процедура отримання адміністративних послуг Міндовкілля та унеможливлено підробку документів завдяки відкритим екологічним реєстрам.
Повідомляється, що е-Кабінет стане:
1) єдиною точкою вводу інформації про підприємство;
2) осередком всіх екопослуг в одному «вікні».
Серед його основних переваг:
1) запит на отримання (переоформлення) одразу всіх дозвільних документів в один клік;
2) всі дозвільні документи під рукою 24/7;
3) процедура звітування за кілька хвилин, а не місяців;
4) автоматичний розрахунок екоподатку;
5) автоматична інтеграція з усіма довкіллєвими реєстрами;
6) функція «автозаповнення» документів під час оформлення послуги;
7) паспорт забруднювача, де вся інформація про забруднювача у вільному доступі;
8) взаємодія зі всіма модулями ЕкоСистеми;
9) геоінформаційна система візуалізованих даних з реєстрів ЕкоСистеми;
10) 80 наборів даних з унікальними ключами про стан довкілля.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.