У середу, 26 липня, у роботі застосунку Мonobank стався збій — не проводилися платежі та не додавалися контакти. Проте через деякий час у більшості користувачів застосунок вже почав працювати.
Деякі користувачі застосунку повідомляли, що у програмі навіть не починалося проведення авторизації для входу. Іншим видавало помилку.
У Мonobank визнали, що стався збій у роботі застосунку, але знову не назвали причин. «Ніколи такого не було і ось знову. Вже працює», – написав у своєму Telegram один із засновників Мonobank Олег Гороховський.
Нагадаємо, це вже другий збій у роботі Мonobank за останній тиждень.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.