TikTok планує запустити в серпні програму, яка допоможе китайським торговцям продавати товари по всьому світу, і офіційно розгорне її спочатку для споживачів у США, – повідомляє Reuters.
Як зазначається в матеріалі, прагнучи повторити успіх торгових платформ, таких як Shein і PDD Holdings (PDD.O) Temu в США, китайська платформа для коротких відео надаватиме набір послуг, починаючи від зберігання до доставки для продавців у Китаї.
TikTok належить компанії ByteDance, а її китайський еквівалент Douyin має швидкозростаючий бізнес у сфері електронної комерції в Китаї.
Програма, яку TikTok називає «повним сервісом», вже тестується на таких ринках у Великій Британії.
Але на відміну від Amazon, який зараз продає багато товарів під брендом Amazon на своїй платформі, TikTok наразі не планує продавати власну продукцію.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.