«Кінець старим маршруткам»: Криклій розкрив деталі реформи

16:58, 20 января 2021
Законопроект поки передбачає можливість переходити на нові принципи містам, які готові та фінансово спроможні.
«Кінець старим маршруткам»: Криклій розкрив деталі реформи

Міністр інфраструктури України Владислав Криклій відповів на деякі питання щодо реформи автотранспорту. Інформацію він оприлюднив на своїй сторінці у Facebook.

У чому головна суть реформи автотранспорту відповідно до законопроєкту № 4583?

Відходимо взагалі від принципу “скільки перевізник зібрав з пасажирів та отримав компенсацію за пільговиків - стільки і витратив на автобуси, зарплати та обслуговування”. Пропонуємо перейти на закупівлю транспортної послуги через відкриту конкуренцію на Prozorro щодо обслуговування конкретної кількості кілометрів маршруту.

Як це дасть можливість забезпечити вищу якість?

Міста отримують можливість компенсувати раніше неприбуткові маршрути, платити справедливу ціну за послугу перевезення пасажирів та завдяки цьому вимагати і якість. Тобто вимагати наявності валідаторів та трекерів, автобусів, які не старіші, ніж уточнена у Постанові КМУ кількість років, та штрафувати при невиконанні умов.

Як ми плануємо відійти від дискримінації пільговиків?

Перевізники будуть отримувати гроші за кілометри, які було обслужено, незалежно від того, скільки перевізник перевіз пасажирів та яких категорій. Йому не важливо, скільки пасажирів та пасажирів якої категорії він перевіз, так як оплата залежить від якісно обслугованого кілометражу, а не від кількості пасажирів.

А міста цього взагалі хочуть?

Законопроєкт поки передбачає можливість переходити на нові принципи містам, які готові та фінансово спроможні. Достатньо багато міст підтримують такий підхід, у тому числі Дніпро, Львів, Вінниця та інші. Постійно обговорюємо з мiстами наші кроки на засіданнях робочої групи “Інновації у транспорті” при МІУ.

Як це допоможе запустити електронний квиток?

Такий підхід по принципу “оплати за кілометр” рекомендується також нашими партнерами з ЄБРР якраз для успішного запуску електронного квитка, у тому числі у Львові та Вінниці. Також це дасть більш дієвий механізм та мотивацію вимагати від приватних перевізників встановлення та забезпечення роботи валідаторів, оскільки їх прибуток вже не залежить від того, як клієнт оплатив, а при порушеннях буде можливість штрафувати.

Чи впливає це на ціну квитка?

Можливість придбати транспортну послугу по новому принципу ніяк не означає автоматичного підвищення цін, і міста і надалі самі вирішують питання щодо вартості квитка.

Раніше «Судово-юридична газета» повідомляла, що Україна отримає €640 мільйонів на реалізацію пріоритетних проєктів у галузі інфраструктури та транспорту.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб бути в курсі найважливіших подій.

Следите за самыми актуальными новостями в наших группах в Viber и Telegram.
Компенсація суддівської винагороди за карантин та зарплата апарату судів: що робити
Loading...
Сегодня день рождения празднуют
  • Альбина Кадегроб
    Альбина Кадегроб
    судья Одесского апелляционного суда
  • Станислав Кравченко
    Станислав Кравченко
    председатель Кассационного уголовного суда Верховного Суда
  • Юрий Черпак
    Юрий Черпак
    судья Высшего административного суда Украины
  • Зоряна Лунь
    Зоряна Лунь
    судья Львовского окружного административного суда
загрузка...