Запровадження тренду максимальної цифровізації держслужби – це важливий крок до цифрової держави, орієнтованої на задоволення потреб громадян. Війна стала каталізатором запровадження інновацій на держслужбі.
Про це заявила Голова НАДС Наталія Алюшина в ефірі Національного телемарафону єдиних новин #UAразом, повідомляє Національне агентство України з питань державної служби.
«Війна стала каталізатором запровадження інновацій на державній службі. Тренд максимальної цифровізації державного сектору впроваджується уже сьогодні. Зокрема, через систему електронного кадрового менеджменту в державних органах (HRMIS). Це основа нової моделі публічної служби. А відтак – крок до цифрової держави, орієнтованої на задоволення потреб громадян», - зазначила Наталія Алюшина.
За словами Голови НАДС, з перших днів війни держслужбовці чесно і мужньо виконують свій обов’язок перед країною. Часто працюють без вихідних і в нічний час, що підтверджує соціологія НАДС: у вихідні дні залучають до роботи 64,1% держслужбовців, вночі – 10,2%. Тобто, ідеться про роботу фактично 24/7. Також, під час ефіру Наталія Алюшина озвучила результати нещодавнього опитування НАДС серед 45-ти тисяч респондентів (чверть усіх держслужбовців):
«Державна служба є потужним цивільним фронтом України. Разом із військовими ми захищаємо країну і забезпечуємо громадян послугами. Зараз наше завдання - забезпечити бездоганну якість і надійність державного апарату», - зазначила Голова НАДС.
Також ми писали про Кабмін створив робочу групу щодо реформування оплати праці держслужбовців.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Youtube Право ТВ, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших події.