Восточное межрегиональное управление Министерства юстиции напомнило особенности внесения изменений в актовые записи гражданского состояния. Об этом говорится в пресс-службе ведомства.
Для того, щоб внести відповідні зміни, особі необхідно подати до відділу ДРАЦС наступні документи:
- заяву встановленої форми, яка має містити вичерпні відповіді на всі питання;
- свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану, у яких зазначені неправильні, неповні відомості або відомості, які підлягають зміні;
- інші документи, необхідні для вирішення питання по суті.
Зазначається, що враховуючи дію воєнного стану та принцип екстериторіальності, людина може звернутися до будь-якого відділу державної реєстрації актів цивільного стану, без територіальної прив’язки.
Хто ж може подати заяву про внесення змін до актового запису? Зокрема це:
- особа, щодо якої складено актовий запис;
- один з батьків неповнолітнього (малолітнього);
- піклувальник неповнолітнього та опікун малолітнього;
- опікун недієздатної особи;
- спадкоємець померлого;
- представник органу опіки та піклування під час здійснення повноважень з опіки та піклування стосовно особи, яка має право на подання такої заяви.
У відділі ДРАЦС питання про внесення змін до актового запису розглядається протягом 3 місяців з дня подання відповідної заяви. Та разом з тим, за наявності поважних причин строк може бути продовжений, але не більше ніж на 3 місяці.
На підставі зібраних документів та за наслідками перевірки має бути складений обґрунтований висновок про внесення змін до актового запису (чи декількох а/з) або ж про відмову в цьому. У випадку відмови у внесенні змін висновок має містити чітко вказані причини, а також зазначення про можливість оскарження такого рішення в суді.
Подписывайтесь на наш Тelegram-канал t.me/sudua и на Google Новости SUD.UA, а также на нашу страницу в Facebook и в Instagram, чтобы быть в курсе самых важных событий.