Верховна Рада ухвалила у першому читанні нову редакцію закону про захист прав споживачів, який, серед іншого, передбачає запровадження штрафів за поширення неправдивих відгуків про товари та агресивну рекламу.
Законопроєктом пропонується запровадити штрафи за “комерційну практику, яка вводить в оману споживачів’’. До такої практики, згідно зі статтею 26 проєкту належать: “просування продукції шляхом залучення інших юридичних чи фізичних осіб з метою поширення ними неправдивих відгуків про продукцію або спотворення відгуків інших споживачів чи соціальних груп.”
Крім цього проєктом передбачені штрафи для підприємців за агресивну рекламу власної продукції. Стаття 28 підтриманого у першому читанні проєкту Закону “Про захист прав споживачів”, зокрема, визначає стягнення за: створення враження, що споживач не може залишити приміщення суб’єкта господарювання без здійснення оплати.
За введення споживача в оману та агресивну рекламу пропонується штрафувати підприємців на 1500 неоподаткованих мінімумів доходів громадян.
Як повідомляла «Судово-юридична газета», Верховна Рада ухвалила у першому читанні законопроєкт, яким передбачається запровадження мінімального гарантійного строку на товари.
Автор: Ярослав Конощук
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.