Житомирський апеляційний суд повідомляє про те, що через відсутність фінансування припиняється відправка поштової кореспонденції у судових справах, а саме: судових повісток, копій судових і процесуальних документів, запитів, необхідних для забезпечення розгляду справ, тощо.
З урахуванням цього та з метою своєчасного й максимального повідомлення сторін, у суді звернули увагу учасників судових справ та інших відвідувачів суду на використання альтернативних засобів комунікації з судом.
Зокрема, наполегливо просять:
– при зверненні до суду зазначати всі можливі засоби зв’язку: офіційні адреси, адреси електронної пошти, номери телефонів (власні та інших учасників розгляду справи);
– отримувати процесуальні документи електронною поштою (крім копій судових рішень) або особисто (в тому числі копії судових рішень) за відповідним зверненням до суду;
– знайомитись на офіційному веб-сайті Житомирського апеляційного суду в розділі «Громадянам» зі списком справ, призначених до розгляду, за посиланням та інформацією щодо стадій розгляду судових справ за посиланням;
– надсилати звернення і запити на інформацію на офіційну електронну пошту суду: [email protected];
– для здійснення процесуальних дій ставати активними користувачами підсистеми «Електронний суд».
Із текстами судових рішень можна ознайомитись у Єдиному державному реєстрі судових рішень.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.