«Київтеплоенерго» запровадило телефонну гарячу лінію для організації повірки квартирних лічильників опалення, гарячої та холодної води.
У компанії нагадують, що прилади обліку мають проходити перевірку справності раз на 3–4 роки. Якщо лічильник не пройшов повірку, його показання не враховуються, а нарахування проводять за середніми обсягами споживання.
При повірці лічильника клієнту також необхідно замовити розпломбування та опломбування. А за результатом проведення повірки необхідно надати відповідні документи до «Київтеплоенерго» для внесення даних про повірку до бази.
Для консультацій та замовлення послуги працює гаряча лінія: (044) 207-88-88.
Після звернення клієнта на гарячу лінію Київтеплоенерго»забезпечить розпломбування чи опломбування приладів під час проведення повірки. Свідоцтва про її проведення автоматично вносять до бази даних підприємства, а клієнту не потрібно витрачати час на передачу документів.
Законом України «Про метрологію та метрологічну діяльність» встановлено, що повірка квартирних лічильників має проводитися в середньому раз на 4 роки. Клієнти «Київтеплоенерго» та «Центру комунального сервісу» отримують автоматичні нагадування про наближення цього терміну.
Дату завершення міжповірочного інтервалу також можна перевірити самостійно – у паспорті лічильника або у свідоцтві про його попередню повірку.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.