Центри обслуговування платників податків на 100% стали доступними для людей з порушеннями слуху
Державна податкова служба повідомила, що консультації та послуги у Центрах обслуговування платників (ЦОП) на 100% стали доступними для людей з порушеннями слуху.
Податкова зазначила, що у всіх ЦОП країни впроваджено послугу перекладу на жестову мову, що дозволяє відвідувачам з порушеннями слуху отримувати будь-які консультації чи послуги на рівних умовах із іншими платниками податків.
Для забезпечення інклюзивності у центрах:
- організовано технічну можливість перекладу жестовою мовою в режимі реального часу;
- запроваджено тактильні та візуальні елементи доступності;
- працівники пройшли навчання з питань безбар’єрної та інклюзивної комунікації.
В ЦОП відвідувачі можуть скористатися повним переліком послуг: отримати адміністративні консультації, подати податкову звітність, електронні довірчі послуги, звернення громадян, запити на публічну інформацію та інші документи.
Кожна послуга – від отримання довідки до консультації – тепер доступна для всіх відвідувачів без винятку. Центри також обладнані електронною чергою, зручними зонами очікування, можливістю попереднього запису та зрозумілою навігацією.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.

















