Спеціалісти визначили автомобілі, які найбільше втрачають у ціні за 5 років. Про це повідомляє автомобільний портал Autoblog.
Експерти підготували список з 10 сучасних автомобілів, які краще не купувати, оскільки їхня вартість найсильніше впала після п’яти років експлуатації.
Кращим із гірших виявився гібрид Chevrolet Volt — він втрачає 68,1% від своєї початкової вартості.
Jaguar XJL знецінюється на 68,9%. Проблема в тому, що автомобілі даного типу нерідко продають, коли вони застарівають, виходять з моди і вже не вважаються настільки престижними. При цьому, на вторинному ринку до них порівняно млявий інтерес — покупці не рвуться купувати старий преміум, який може зажадати дорогого ремонту.
На восьмій сходинці опинилася BMW 6 серії, яка категорично відмовляється тримати свою ціну. П’ять років і прайс падає на 69%. Ймовірно, свою роль зіграла відставка моделі колишнього покоління і, як кажуть деякі просунуті автовласники, «втрата актуальності».
Гібрид Ford Fusion Energi з 69,1-процентним падінням ціни розташувався рядком вище. Синдром нетримання вартості крім іншого обумовлений сумною долею седанів Ford в США — компанія відмовляється від чотирьохдверних машин на користь кросоверів. Є й інші нюанси, серед яких поєднання досить високої початкової ціни, невеликого запасу ходу в електричному режимі на тлі конкурентів і невеликого багажника.
Розкішний п’ятиметровий седан Acura RLX за п’ять років втрачає 69,2% свого початкового цінника. Вважається, що він поступається своїм більш іменитим суперникам, але безумовно це не найгірший преміальний автомобіль.
Аналогічне падіння демонструє BMW 5 Series F10, тобто, модель минулого покоління. Це конкурентоспроможний автомобіль з широкою палітрою двигунів, по якому б’ють тренди — все більша кількість американців відмовляється від седанів на користь кросоверів.
У електрокара BMW i3, який пропонується з range-extender опцією результат ще гірше — 70,9%. Ось вам і ефект від поєднання екологічності та преміальності.
Ще один електричний антигерой рейтингу — Nissan Leaf (71%), що розташувався на третьому рядку. Причини можуть полягати в прогресі моделі за останній час. Спочатку у Leaf була невелика тягова акумуляторна батарея на 24 кВт∙год, потім компанія представила версію з АКБ на 40 кВт∙год, а нещодавно — версію з батареєю на 62 кВт∙год. Тож старіші модифікації з недостатнім запасом ходу аудиторії не такі цікаві.
На другій сходинці — BMW 7 Series F01, за п’ять років знецінюється на 71,3%. Це вже третій автомобіль рейтингу і його поява на такому високому місці не дивна, з огляду на ряд проблем з надійністю у деяких модифікацій.
Лідером став чудовий представницький седан Maserati Quattroporte, ціна якого за першу п’ятирічку падає на цілих 72,2%. Одна з причин — популярність кросоверів і специфіка моделі.
Раніше «Судово-юридична газета» писала, який кросовер найшвидший.
Також відомо, як скасувати штраф за перевищення швидкості.
Крім цього, ми писали, які іномарки швидко ржавіють.