Рада прийняла за основу два законопроекти про розмитнення «євроблях»

15:11, 18 февраля 2021
Що саме пропонують депутати щодо розмитнення «євроблях» та які пільги надають.
Рада прийняла за основу два законопроекти про розмитнення «євроблях»

Верховна Рада ухвалила в першому читанні два законопроекти № 4643-д та № 4644-д, які необхідні для розмитнення так званих «євроблях».   

Проектом Закону № 4643-д вносяться зміни до Податкового кодексу України, відповідно до яких пропонується:

  • встановити, що тимчасово, протягом 180 днів з дня набрання чинності Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо справляння податків і зборів, інших обов’язкових платежів, об'єктом оподаткування яких є транспортні засоби» за умови дотримання положень, передбачених пунктом 98 розділу ХХІ Прикінцеві та перехідні положення Митного кодексу України, базою оподаткування податком операцій із ввезення на митну територію України транспортних засобів, що були у використанні і класифікуються за товарними позиціями 8702, 8703, 8704 (загальною масою до 3,5 тони), 8711 згідно з УКТ ЗЕД, та причепів до них, що класифікуються за товарною позицією 8716 згідно з УКТ ЗЕД, ввезених на митну територію України в період до 31 грудня 2020 року, є сума акцизного податку;
  • встановити, що тимчасово, протягом 180 днів, сума акцизного податку визначається платником податку, на якого поширюється дія цього пункту, за ставкою, визначеною за формулою:

Ставка = Ставка базова + Vе + Fе,

де Ставка базова - ставка податку в євро за 1 штуку транспортного засобу, що визначається, виходячи з кількості років, що минула з року виготовлення транспортного засобу, до року визначення ставки податку та становить:

Кількість років, що минула з року виготовлення транспортного засобу

Ставка базова, євро

0-9

0

10

25

11

50

12

75

13

100

14

125

15 і більше

150


– ставка податку в євро за 1 штуку транспортного засобу, що визначається множенням об’єму циліндрів двигуна внутрішнього згоряння відповідного транспортного засобу в куб. сантиметрах на коефіцієнт, який становить:

0,25 євро за 1 куб. см об'єму циліндрів двигуна - для транспортного засобу з об’ємом двигуна внутрішнього згоряння до 2000 куб. сантиметрів (включно);

0,2 євро за 1 куб. см об'єму циліндрів двигуна - для транспортного засобу з об’ємом двигуна внутрішнього згоряння від 2001 куб. сантиметрів до 3000 куб. сантиметрів (включно);

0,25 євро за 1 куб. см об'єму циліндрів двигуна - для транспортного засобу з об’ємом двигуна внутрішнього згоряння від 3001 куб. сантиметрів до 4000 куб. сантиметрів (включно);

0,35 євро за 1 куб. см об'єму циліндрів двигуна - для транспортного засобу з об’ємом двигуна внутрішнього згоряння від 4001 куб. сантиметрів до 5000 куб. сантиметрів (включно);

0,5 євро за 1 куб. см об'єму циліндрів двигуна - для транспортного засобу з об’ємом двигуна внутрішнього згоряння понад 5000 куб. сантиметрів.

– ставка податку в євро за 1 штуку транспортного засобу, що становить:

для транспортних засобів, оснащених двигуном внутрішнього згоряння з іскровим запалюванням та кривошипно-шатунним механізмом – 0,0 євро;

для транспортних засобів, оснащених двигуном внутрішнього згоряння із запалюванням від стиснення (дизелем або напівдизелем) – 100,0 євро;

для транспортних засобів, оснащених двигуном внутрішнього згоряння з іскровим запалюванням та кривошипно-шатунним механізмом або двигуном внутрішнього згоряння із запалюванням від стиснення (дизелем або напівдизелем) та електричним двигуном (одним чи кількома) - 0,0 євро.

Дія вищезазначеного положення поширена на транспортні засоби, що були у використанні і класифікуються за товарними позиціями 8702, 8703, 8704 (загальною масою до 3,5 тони), 8711 згідно з УКТ ЗЕД, та причепи до них, що класифікуються за товарною позицією 8716 згідно з УКТ ЗЕД, які ввезені фізичними особами на митну територію України в період до 31 грудня 2020 року і перебувають у митних режимах тимчасового ввезення або транзиту, у кількості не більше однієї одиниці на кожну товарну позицію.

Не поширюється дія даного положення  на транспортні засоби, якщо вони не відповідають екологічним нормам "ЄВРО-2" і вище та/або мають походження з країни, визнаної державою-окупантом згідно із законом України та/або визнаної державою-агресором по відношенню до України згідно із законодавством, або ввозяться з території такої держави-окупанта (агресора) та/або з окупованої території України, визначеної такою згідно із законом України.

Проектом Закону № 4644-д   вносяться зміни до розділу ХХІ Прикінцеві та перехідні положення Митного кодексу України, відповідно до яких пропонується:

  • установити, що протягом 180 днів з дня набрання чинності цим законом митне оформлення транспортних засобів, що були у використанні і класифікуються за товарними позиціями 8702, 8703, 8704 (загальною масою до 3,5 тони), 8711 згідно з УКТ ЗЕД, та причепів до них, що класифікуються за товарною позицією 8716 згідно з УКТ ЗЕД, ввезених на митну територію України в період до 31 грудня 2020 року та поміщених в митні режими тимчасового ввезення або транзиту, здійснюється у кількості не більше однієї одиниці на кожну товарну позицію за умови сплати належних митних платежів;
  • звільнити від адміністративної відповідальності, передбаченої статтями 470, 481 та 485 Митного кодексу України, фізичних осіб, відповідальних за дотримання строків та вимог митних режимів тимчасового ввезення або транзиту, за умови дотримання вищезазначених положень та добровільної сплати до державного бюджету фізичною особою, яка є власником такого транспортного засобу або уповноважена розпоряджатися ним та декларує такий транспортний засіб для вільного обігу на митній території України, коштів у сумі, що дорівнює розміру п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
  • тимчасово, протягом 180 днів звільнити від оподаткування ввізним митом транспортні засоби (у кількості не більше однієї одиниці на кожну товарну позицію), що були у використанні і класифікуються за товарними позиціями 8702, 8703, 8704 (загальною масою до 3,5 тони), 8711 згідно з УКТ ЗЕД, та причепи до них, що класифікуються за товарною позицією 8716 згідно з УКТ ЗЕД, та ввезені фізичними особами на митну територію України в період до 31 грудня 2020 року і перебувають у митних режимах тимчасового ввезення або транзиту;
  • встановити, що протягом 180 днів фізична особа, відповідальна за дотримання строків та умов (вимог) митних режимів тимчасового ввезення або транзиту, має право вивезти за межі митної території України транспортний засіб, ввезений на митну територію України до 31 грудня 2020 року, та щодо якого не дотримані строки та умови (вимоги) митних режимів тимчасового ввезення або транзиту, за умови добровільної сплати до державного бюджету коштів у сумі, що дорівнює розміру п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, протягом 7 календарних днів з моменту такої сплати.

Вивезення транспортного засобу з дотриманням вищезазначених умов звільняє фізичних осіб, відповідальних за дотримання строків та умов (вимог) митних режимів тимчасового ввезення або транзиту, від адміністративної відповідальності, передбаченої статтями 470, 481 та 485 Митного Кодексу.

Крім того, законопроектом:

  • зобов’яжуть Кабінет Міністрів України внести на розгляд Верховної Ради України пропозиції щодо спрямування у 2021 році на заходи, спрямовані на вакцинацію надходжень від податку на додану вартість, акцизного податку;
  • зобов’яжуть Кабінет Міністрів України ініціювати на міжнародному рівні врегулювання питання дистанційного зняття з обліку (реєстрації) транспортних засобів у відповідних реєстраційних органах іноземних держав та обміну відповідною інформацією між Україною та іноземними державами.

Раніше Рада прийняла за основу в першому читанні законопроект про податок на Google.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб бути в курсі найважливіших подій.

Следите за самыми актуальными новостями в наших группах в Viber и Telegram.
Компенсація суддівської винагороди за карантин та зарплата апарату судів: що робити
Loading...
Сегодня день рождения празднуют
  • Владимир Иващук
    Владимир Иващук
    судья Ровненского апелляционного суда
загрузка...