Стало відомо, як працює система Безоплатної правової допомоги в умовах карантину

19:20, 9 апреля 2020
Для надання правової допомоги використовуються усі доступні способи — телефонний зв’язок, офіційні вебсайт та сторінки у соцмережах.
Стало відомо, як працює система Безоплатної правової допомоги в умовах карантину
Следите за актуальными новостями в соцсетях SUD.UA

З 23 березня 2020 року і до завершення карантину система БПД призупинила особистий прийом громадян та надання адресної правової допомоги. Правові послуги надаються дистанційно. Про це повідомляє офіційний сайт Мін’юсту.

«Тепер працівники системи, за наявності технічної можливості, працюють у віддаленому доступі із застосуванням електронних комунікацій та технологій. Працівники деяких центрів та бюро правової допомоги, як і раніше, працюють в офісах. Це пов’язано з можливістю дістатись до робочого місця пішки, не використовуючи транспорт. В інших центрах та бюро розробили графік і чергують дистанційну роботу та роботу в офісі. У деяких містах, наприклад Дніпрі, організовано «службове таксі», за кермом якого сам директор та заступник начальника одного з відділів центру. У Миколаївському місцевому центрі  власними силами організували підвезення працівників на роботу та з роботи», — повідомляє заступник Міністра юстиції Валерія Коломієць.

Щодо спілкування та нарад з працівниками, вони, за словами Валерії Коломієць, проводяться за допомогою онлайн-платформ Zoom та Skype, також у роботі використовуються такі інструменти, як Trello та Slack. Це дає змогу оперативно вирішувати питання та виконувати поставлені завдання.

Для надання правової допомоги використовуються усі доступні способи — телефонний зв’язок, офіційні вебсайт та сторінки у соцмережах. Надати необхідні документи можна через спеціально обладнані скриньки для кореспонденції або електронні засоби зв’язку (адреси та електронні пошти місцевих центрів з надання БВПД можна дізнатися на сайті системи БПД).

«З переходом на дистанційну форму роботи наші фахівці освоїли нові сучасні сервіси онлайн-комунікації з клієнтами. У чатах у Вайбері і Телеграмі можна отримати відповідь на юридичне запитання. У мережі Фейсбук – переглянути роз’яснення досвідчених юристів та експертів, поставити запитання у месенджер, а на електронну пошту – надіслати звернення. Люди отримають правову допомогу, не виходячи з дому та залишаючись у безпеці», — зазначила заступник Міністра.

Окремо вона звернула увагу на роботу адвокатів: вони, на відміну від своїх колег, продовжують працювати у звичайному режимі. Надання правової допомоги у кримінальному процесі не змінилося: забезпечується захист затриманим, підозрюваним, обвинуваченим за постановами слідчих та ухвалами судів; приймаються дзвінки затриманих осіб або їхніх родичів.

«Регіональні центри продовжують приймати та обробляти повідомлення про затримання осіб цілодобово за допомогою телефонного, факсимільного зв’язку та електронної пошти. Призначений центром адвокат повинен прибути на місце затримання протягом години з моменту видання йому доручення та надати захист клієнту», — наголосила Валерія Коломієць.

Нагадаємо, «Судово-юридична газета» писала, що поліція склала більше 400 протоколів і відкрила 6 кримінальних проваджень за порушення правил карантину.

Також нам стало відомо, як працюватиме Вищий антикорсуд в умовах карантину.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб бути в курсі найважливіших подій.

XX съезд судей Украины – онлайн-трансляция – день первый
Telegram канал Sud.ua
XX съезд судей Украины – онлайн-трансляция – день первый
Главное о суде
Сегодня день рождения празднуют
  • Марина Гниличенко
    Марина Гниличенко
    суддя Київського районного суду м. Одеси
  • Віктор Панкулич
    Віктор Панкулич
    суддя Апеляційної палати Вищого антикорупційного суду