Податківцями складені протоколи про адмінправопорушення: коли справи розглядаються у судах
Відповідно до п.п. 20.1.41 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) контролюючі органи, визначені п.п. 41.1.1 п. 41.1 ст. 41 ПКУ, мають право складати стосовно платників податків – фізичних осіб та посадових осіб платників податків – юридичних осіб протоколи про адміністративні правопорушення та виносити постанови у справах про адміністративні правопорушення у порядку, встановленому законом. Деталі повідомили у ГУ ДПС в Одеській області.
Контролюючими органами є – податкові органи (центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, його територіальні органи) – щодо дотримання законодавства з питань оподаткування (крім випадків, визначених п.п. 41.1.2 п. 41.1 ст. 41 ПКУ), законодавства з питань сплати єдиного внеску, а також щодо дотримання іншого законодавства, контроль за виконанням якого покладено на центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, чи його територіальні органи.
Згідно з п. 1 частини першої ст. 255 Кодексу України про адміністративні правопорушення у справах про адміністративні правопорушення, що розглядаються органами, зазначеними, зокрема, в ст. 221 «Районні, районні у місті, міські чи міськрайонні суди (судді)» КУпАП, протоколи про правопорушення мають право складати уповноважені на те посадові особи органів ДПС:
- за порушення прав на об’єкт права інтелектуальної власності;
- за порушення порядку проведення розрахунків;
- за порушення порядку здійснення валютних операцій;
- за порушення порядку ведення податкового обліку, надання аудиторських висновків;
- за неподання або несвоєчасне подання платіжних доручень на перерахування належних до сплати податків та зборів (обов’язкових платежів);
- за невиконання законних вимог посадових осіб податкових органів;
- за порушення порядку утримання та перерахування податку на доходи фізичних осіб і подання відомостей про виплачені доходи;
- за порушення умов видачі векселів;
- за порушення порядку справляння та сплати туристичного збору;
- за порушення порядку провадження господарської діяльності;
- за зберігання або транспортування алкогольних напоїв чи тютюнових виробів, на яких немає марок акцизного податку встановленого зразка;
- за зайняття забороненими видами господарської діяльності;
- за незаконні дії у разі банкрутства;
- за фіктивне банкрутство;
- за виготовлення, придбання, зберігання або реалізацію фальсифікованих алкогольних напоїв або тютюнових виробів.
Статтею 221 КУпАП, встановлено, що судді районних, районних у місті, міських чи міськрайонних судів розглядають справи про адміністративні правопорушення, передбачені, зокрема, ст.ст. 51 прим. 2; 155 прим. 1; 162 прим. 1; 163 прим. 1 – 163 прим. 4; 163 прим. 12; частинами другою і третьою ст. 163 прим. 17; 164; 164 прим. 5; 164 прим. 16; 166 прим. 16; 166 прим. 17; 177 прим. 2 КУпАП.
Нагадаємо, раніше «Судово-юридична газета» писала, чи можна створити дублікат фіскального касового чека.
Додамо, як безоплатно закріпити фіскальний номер в ПРРО.
Також ми писали, чи мають ломбарди застосовувати РРО.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua, на Youtube Право ТВ, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.

















