Нацбанк України повідомляє, що з весни запрацювали правила етичної поведінки для фінансових установ і колекторів та встановлено чітке регулювання їх діяльності, що є великою перемогою на шляху до розбудови цивілізованого ринку фінансових послуг.
Незважаючи на це, НБУ продовжує отримувати скарги від споживачів і фіксувати факти недобросовісної поведінки з боку осіб, які займаються стягненням проблемної заборгованості.
«З огляду на цю проблему не зайвим буде нагадати про права споживачів. Перш за все, варто розібратися, до кого можуть звертатися колектори:
Водночас колектори не мають права звертатися до членів сім'ї боржника, сусідів чи колег із роботи, друзів та знайомих, які не є поручителями за кредитом.
Для цього в банку пояснили що робити, коли ви не маєте стосунку до чужого кредиту, а колектори наполегливо просять його погасити.
У НБУ нагадують, що відповідно до нового закону (ЗУ від 19 березня 2021 року № 1349-IX), який регулює роботу колекторів, Національний банк може застосовувати до компаній-порушників заходи впливу – від штрафів до виключення з Реєстру колекторських компаній.
Також «Судово-юридична газета» писала, що Раді пропонують обмежити виїзд керівників підприємств-боржників за кордон: що думають депутати з цього приводу.
Крім того, ми писали, що українців попереджають про шахрайську схему на OLX: як не потрапити на гачок афериста.
Додамо, як довести, що не брали онлайн-кредит.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua, на Youtube Право ТВ, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.