Українці можуть повідомляти про проблеми зі зв’язком чи інтернетом через «Дію»
Українці можуть повідомляти про проблеми зі зв’язком через застосунок «Дія». Якщо не вантажаться сторінки, не здійснюються дзвінки або не відкриваються соцмережі, достатньо залишити заявку в новому сервісі. Про це повідомив віцепрем’єр-міністр з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій Михайло Федоров.
Послуга доступна на головному екрані «Дії». Для подачі заявки потрібно:
- зайти в розділ «Відсутній зв’язок»;
- надати одноразовий доступ до геолокації;
- коротко описати проблему.
Заявку можна залишити навіть без інтернету – вона автоматично відправиться, коли зв’язок з’явиться.
Дані отримуватиме Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку, яка спільно з мобільними операторами працюватиме над усуненням проблем.
Щоб підготуватися до можливих збоїв, українцям радять заздалегідь завантажити «Мапу незламності» – вона допоможе знайти укриття або місце з генератором у разі відключень.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.

















