У Києві компанія, яка займається будівництвом метро на Виноградар, розпочала роботи на дільниці «Станція «Мостицька» – триває перенесення комунікацій та влаштування залізобетонного поясу котловану.
«Запущено в роботу ще одну дільницю – котлован станції “Мостицька”. Тут триває перенесення комунікацій, влаштування обв’язувального залізобетонного пояса на стіні в ґрунті – це залізобетонні балки, забетоновані зверху стін котловану», – йдеться в повідомленні.
Наголошується, що обв’язувальна балка забезпечуватиме міцність котловану безпечності роботи на дільниці. Невдовзі розпочнеться влаштування стіни в ґрунті, яка була частково зведена попереднім підрядником.
На іншій дільниці – між діючою станцією «Сирець» та майбутньою «Мостицькою» – завершено буріння січних паль оправи 42-метрової демонтажної шахти над тунелем глибокого закладення. Наразі почалося спорудження устя шахти – обв’язувального залізобетонного поясу. Також розпочинається буріння у внутрішньому контурі шахти водознижувальних свердловин – для відкачки води з водонасичених ґрунтів та спостереження.
Крім того, тривають роботи з прокладання двоярусних монолітних тунелів між станціями «Мостицька» та «Проспект Правди». У цих тунелях поїзди метро рухатимуться один над одним, але на станції прибуватимуть традиційно – в одній площині.
На ділянці станція «Проспект Правди» триває стабілізація ґрунтів у котловані за технологією Jet grouting. Паралельно ведуться роботи з влаштування системи кріплення котловану, перенесення інженерних мереж.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.