Головне управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області пояснило, чи зобов'язаний споживач оплачувати товар, якщо випадково розбив його в магазині.
Хто відповідає за товар у магазині?
До моменту оплати товару, згідно зі ст. 323 Цивільного кодексу України, відповідальність несе магазин, а не покупець. Тобто, випадкове пошкодження не зобов’язує вас відшкодовувати збитки, підкреслили у Держпродспоживслужбі.
Обов’язки магазину:
Що заборонено працівникам магазину:
Це порушення Закону України «Про захист прав споживачів».
Хто доводить вину?
Це обов’язок магазину. Компенсація можлива лише при судовому доведенні умисного пошкодження.
Як діяти, якщо щось розбили:
Повідомте персонал і залишайтесь на місці.
Не підписуйте нічого без розуміння.
Зафіксуйте подію (фото, відео).
Вимагайте копію акту (якщо його складають).
У разі тиску — викликайте поліцію.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.