Audi змінила логотип через коронавірус

18:10, 25 марта 2020
telegram sharing button
facebook sharing button
viber sharing button
twitter sharing button
whatsapp sharing button
Audi створила соціальну рекламу, яка має поширювати інформацію про заходи безпеки під час пандемії коронавірусу.
Audi змінила логотип через коронавірус
Следите за актуальными новостями в соцсетях SUD.UA

Німецька компанія Audi створила соціальну рекламу, яка має поширювати інформацію про заходи безпеки під час пандемії коронавірусу.

У представленому ролику чотири кільця логотипу Audi розходяться, але, звісно, це зроблено лише в рамках соціального проекту. Логотип, який існує з 1932 року та отримав деякі зміни у 2009-му, залишиться без змін.

Турецьке відділення Audi опублікувало в Instagram відео, на якому, окрім розходження кілець, написано повідомлення «mesafeyi koruyalim», що в перекладі означає «збережемо дистанцію».

Раніше «Судово-юридична газета» писала, що режим надзвичайної ситуації запроваджено по всій території України на 30 днів. 

Також у Запоріжжі вводять надзвичайний стан через коронавірус.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб бути в курсі найважливіших подій.

XX съезд судей Украины – онлайн-трансляция – день первый