З 2022 року набирає чинності ДСТУ 8747. Згідно з ним, вже з наступного року Служби автомобільних доріг у всіх нових дорожніх проєктах відмовляться від поточного середнього ремонту на користь капітального ремонту, – повідомляє пресслужба Укравтодору.
Таким чином, встановлюється лише 2 види ремонтів:
Однак ті об’єкти, на яких вже розпочаті роботи, будуть закінчуватися у рамках поточного середнього ремонту.
Навесні координатори CoST з різних областей провели обстеження відремонтованих доріг державного значення у низці областей. У рамках нього виявлено чимало пошкоджень на об’єктах, котрі не так давно були здані у експлуатацію, або ремонт на яких триває, та до якості якого є запитання. Зокрема, недоліки виявили у Закарпатській, Миколаївській, Сумській та Херсонській областях. Тріщини, колійність, перші вибоїни — ці дефекти задокументували представники CoST на дорогах територіального, регіонального та, навіть, національного значення.
Крім того, служби автомобільних доріг у цих областях зобов’язали підрядників ліквідувати за свій кошт виявлені дефекти у межах гарантійного обслуговування, а якщо ділянка ще не здана у експлуатацію — терміново виправити виявлені недоліки.
Раніше «Судово-юридична газета» писала, що парламент вніс зміни до закону про автомобільні дороги.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал та на Twitter, щоб бути в курсі найважливіших подій.