Google готується розпочати у ЄС кампанію проти дезінформації, використовуючи методи "пребанкінгу", що передбачає протидію потенційним фейкам за допомогою попередження перед їх поширенням. Про це повідомляє агентство Reuters.
Починаючи з березня, внутрішній підрозділ Jigsaw, що спеціалізується на протидії загрозам для суспільства, планує запустити серію анімованих рекламних роликів на платформах TikTok та YouTube. Відео буде спрямовано на аудиторію у п'яти країнах Європейського Союзу: Бельгії, Франції, Німеччині, Італії та Польщі.
У червні громадяни ЄС оберуть новий Європейський парламент для прийняття політики та законів у регіоні, і законодавці побоюються, що поширення дезінформації в Інтернеті може вплинути на виборців.
У рекламі будуть використані так звані методи "пребанкінгу", розроблені у партнерстві з дослідниками з Кембриджського та Брістольського університетів, щоб допомогти глядачам виявити маніпулятивний контент ще до того, як вони зіткнуться з ним.
Керівниця відділу досліджень Jigsaw Бет Голдберг, заявила, що "пребанкінг" є єдиною технікою, яка однаково ефективно працює у всьому політичному спектрі. За її словами, інші заходи боротьби з фейками, такі як фактчекінг, лише посилюють поляризацію в суспільстві, оскільки вони застосовуються вже після поширення інформації.
Кампанія триватиме щонайменше місяць і може бути продовжена залежно від охоплення та ефективності.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.