Укрзалізниця запускає 2-й етап програми лояльності «Залізні друзі» в застосунку (програма передбачає, що кожен кілометр подорожі перетворюється на «обіймашки», їх можна накопичувати у профілі).
Так, тепер «обіймашки» можна обмінювати на бонуси від партнерів. До проекту долучились гравці українського ринку: Uklon, WOG, Librarius, Планета Кіно, Kilogames, Idealist, ONE LOVE coffee та інші великі компанії.
Так, наприклад:
Як зазначають в УЗ, кількість партнерів планують збільшувати і надалі.
Однак тепер змінюється логіка нарахування «обіймашок» у застосунку – відтепер вони нараховуватимуться тільки на поїздки, здійснені безпосередньо власником акаунту, а не на всі придбані з акаунту квитки.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.