17:13, 5 марта 2020
Є 5 головних причин, чому водіям не вдається пройти верифікацію в електронному кабінеті водія.
У Головному сервісному центрі МВС України надали роз’яснення про причини відмов у верифікації у електронному кабінеті водія. Про це повідомляє прес-служба відомства.
Основні причини відмов у верифікації:
- громадянин некоректно заповнив заяву на верифікацію (невірно заповнив необхідні поля, додав неякісні сканкопії або файли не тих документів);
- громадянин намагається верифікувати підроблений документ;
- інформація у документах не співпадає з даними в державних реєстрах (наприклад, особа змінила прізвище/місце реєстрації, але не обміняла посвідчення водія та/або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу);
- документа заявника, що потребує верифікації, немає в державному реєстрі (наприклад, це може стосуватись окремих документів, виданих до 2013 року);
- подача документів іншої особи (наприклад, чоловік здійснює спробу з власного електронного кабінету водія верифікувати дані для дружини).
У прес-службі заявили, якщо ж причина відмови у верифікації ваших даних не відноситься до однієї з перелічених вище, слід звернутися до будь-якого сервісного центру МВС.
З контактами територіальних сервісних центрів МВС ви можете ознайомитись за посиланням.
Раніше «Судово-юридична газета» повідомляла про створення в Україні сімейного електрокара.
Також ми писали, що для автомобілів з ГБО запровадять спеціальний техогляд.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб бути у курсі найважливіших подій.