COVID-сертифікат не підтягується: що робити у такому випадку

17:45, 2 ноября 2021
telegram sharing button
facebook sharing button
viber sharing button
twitter sharing button
whatsapp sharing button
Внести чи виправити дані про вакцинацію має повноваження лише той лікар, який проводив щеплення.
COVID-сертифікат не підтягується: що робити у такому випадку
Следите за актуальными новостями в соцсетях SUD.UA

Національна служба здоров’я України повідомляє, що COVID-сертифікат може не згенеруватися, якщо в електронній системі в записі пацієнта про вакцинацію є помилка — неправильно вказані особисті дані, назва або партія вакцини абощо. У такому випадку потрібно звернутися до пункту, в якому робили щеплення.

«Внести чи виправити дані про вакцинацію має повноваження лише той лікар, який проводив щеплення», - кажуть у Нацслужбі.

Інші лікарі, сам пацієнт чи НСЗУ не мають такої технічної можливості. Таке обмеження необхідне для захисту пацієнта, адже якщо хтось випадково видалить дані пацієнта в електронній системі, відновити їх буде неможливо.

Якщо вакцинацію проводив сімейний лікар у вашій амбулаторії, потрібно звертатися до нього.

Якщо ви щеплювалися в пункті масової вакцинації, у вашій пам’ятці про щеплення є прізвище та місце роботи лікаря, який вносив у систему ваші дані — зверніться туди. Обов’язково потрібно взяти із собою паспорт громадянина України та ідентифікаційний код.

Також «Судово-юридична газета» писала, що в Україні тестують COVID-сертифікати на підставі ПЛР-тестів у Дії.

Додамо, що ми повідомляли про промокод на таксі за щеплення від коронавірусу: що пропонують українцям.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал та на Youtube Право ТВщоб бути в курсі найважливіших подій.

XX съезд судей Украины – онлайн-трансляция – день первый