Відбулося оновлення програмного забезпечення підсистеми «Електронний суд» та вдосконалено алгоритм доступу до справ та проваджень. Про це повідомляється на Facebook-сторінці «Електронний суд».
«Для доступу до справ або заяв необхідно перейти до розділу «Мій профіль» та обрати «Представник».
- Заяви, подані особисто або за паперовою довіреністю, знаходяться в профілі фізичної особи.
- Заяви, подані «Як представник», знаходяться в профілі представника.
- Вторинні заяви (клопотання по справі), подані користувачем з розділу «Мої справи», відображені в розділі «Мої справи».
У випадку, якщо у вас зник доступ до справи, вам необхідно подати до суду заяву «Заява про ознайомлення з матеріалами справи в електронному вигляді (внесення РНОКПП/коду ЄДРПОУ до додаткових відомостей про учасника справи та надання доступу до електронної справи)» для отримання доступу до матеріалів справи в Кабінеті Користувача.
Нагадуємо, що основною умовою відображення документів по справі в Кабінеті Користувача є внесення відповідальними працівниками суду відомостей про РНОКПП/ЄДРПОУ до відомостей про учасника справи в автоматизованій системі документообігу суду.
З детальною інформацією пропонуємо ознайомитись на нашому сайті за посиланням», — сказано у повідомленні.
Раніше ми розповідали, з якими проблемами стикається впровадження електронного правосуддя в Україні. Детальніше дивіться в сюжеті «Право ТВ».
Також заступник голови Державної судової адміністрації Сергій Чорнуцький в інтерв’ю «Право ТВ» зазначав, чи вистачить коштів на подальший розвиток ЄСІТС в Україні.
Крім того, ДСА роз’яснила окремі питання роботи юридичних осіб в ЄСІТС.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Youtube Право ТВ, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.