Запровадження е-квитка: у київському метро запрацювали консультанти

08:15, 13 марта 2020
Консультанти працюють у години пік на дев’яти станціях.
Запровадження е-квитка: у київському метро запрацювали консультанти
Следите за актуальными новостями в соцсетях SUD.UA

У столичному метро в години пік на дев’яти станціях працюють консультанти, які допомагають пасажирам скористатися е-квитком, повідомляє прес-служба КМДА.

Консультантів можна зустріти з 7:30 до 11:30 та з 16:30 до 20:30 на таких станціях: «Вокзальна», «Дарниця», «Героїв Дніпра», «Майдан Незалежності», «Голосіївська», «Бориспільська», «Видубичі», «Харківська», «Лук’янівська.

Громадський транспорт Києва переходить на електронний квиток 1 квітня. У КМДА повідомляють, що купити разовий QR-квиток, придбати і поповнити Kyiv Smart Card уже можна всіх станціях метро.

Нагадаємо, раніше «Судово-юридична газета» повідомляла, як придбати е-квиток для столичного транспорту.

Також киянам повідомили про нову функцію додатка Kyiv Smart City.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб бути в курсі найважливіших подій.

 

Закон об усилении мобилизации: военный учет и другие изменения для украинцев за границей
Telegram канал Sud.ua
Закон об усилении мобилизации: военный учет и другие изменения для украинцев за границей
Главное о суде
Сегодня день рождения празднуют
  • Володимир Мельничук
    Володимир Мельничук
    суддя Шостого апеляційного адміністративного суду