Якість сервісу у Восьмому апеляційному адмінсуді: онлайн-опитування
У Восьмому апеляційному адміністративному суді стартувало онлайн-опитування громадян щодо якості сервісу у 8ААС. З 21 квітня до 21 травня 2021 року триває онлайн-опитування користувачів судових послуг з метою визначення рівня задоволеності якістю функціонування Восьмого ААС. Про це повідомляє пресслужба суду.
"Вивчення громадської думки, отримання зовнішньої оцінки діяльності суду через анкетування – це форми комунікації суду з громадянами (учасниками процесу, відвідувачами суду, відвідувачами вебсайту та/або сторінки суду у соціальній мережі Фейсбук). Проведення анонімного опитування щодо якості функціонування суду передбачено Комунікаційною стратегією суду та Планом комунікаційних заходів Восьмого апеляційного адміністративного суду на 2021 рік.
Упродовж місяця – з 21 квітня до 21 травня 2021 року - триває онлайн-опитування користувачів судових послуг з метою визначення рівня задоволеності якістю функціонування Восьмого ААС", — повідомляється на сайті 8ААС.
Висловити свою думку можна за допомогою таких альтернативних способів:
- перейти за посиланням;
- відсканувати QR-код у приміщенні суду (у залі очікування, на інформаційних стендах, біля залів судових засідань);
- знайти на вебсайті суду у розділі «Громадянам» та відсканувати QR-код з посиланням на опитувальник;
- у Фейсбук закріплено допис щодо опитування;
- відсканувати QR-код.

Раніше «Судово-юридична газета» писала, що судді Восьмого ААС провели онлайн-зустріч із суддями з Німеччини.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал та на Twitter, щоб бути в курсі найважливіших подій.

















